به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، نیویورکپست نوشت: او که بیشترین مشتریهای خود را به وسیله اینستاگرام ویزیت میکند ممکن است فقط یک تلفن ساده را جواب بدهد و نامی انتخاب کند و کف دستمزدش را دریافت کند و ممکن است پاسخهای فرم پرسشنامهاش را بخواند یا براساس شجرهنامه مشتری نام مناسب انتخاب کند که در این صورت سقف دستمزد را دریافت میکند. او میگوید: همهچیز از کتاب انتخاب نامها که مادرم در کودکی به من داد آغاز شد، از کودکی به معنی نامها و اینکه هر نامی به چه شخصیتی با چه پیشینهای هماهنگی دارد علاقه داشتم و مشتریهایم این علاقه و تجربه را درک میکنند و میدانند انتخاب نام مناسب چه تأثیری بر سرنوشت فرزندشان دارد.
منبع:
همشهری آنلاین