
همه میدانیم که داشتن محیط کاری سازمانبندی شده با دکوراسیونی حرفهای و اختصاصی که متناسب با هدف و نوع فعالیت تیم شما طراحی شده باشد در جلب نظر مشتریان بسیار تأثیرگذار است؛ اما گذشته از این چیدمان صحیح و اصولی دفاتر کاری و نظم حاکم بر فضای اداری تأثیرات به سزایی در روند کار کارمندان شما دارد و همین امر اهمیت آن را دوچندان میکند.
البته پیدا کردن یک دفتر کار با طراحی و چیدمانی دلخواه و اصولی شبیه یک رؤیاست و این شما هستید که باید در اولین قدم دفتر کارتان را متناسب با نیاز خود و اعضای تیمتان سازمانبندی و طراحی کنید. در چنین شرایطی بهترین انتخاب کمک گرفتن از انواع پارتیشن اداری است!
اما خرید پارتیشن اداری به همین سادگیها نیست! اگر که میخواهید انتخابی اصولی داشته باشید و هدفمند قدم بردارید باید پیش از هرگونه اقدامی برای خرید پارتیشن اداری چند نکته را مدنظر قرار دهید. در واقع این نکات راهنمای شما در انتخاب و خرید مناسبترین نوع پارتیشن اداری برای دفتر کارتان هستند. برای مثال زمان ساخت، هزینههای پارتیشنبندی، امکان جابجایی و سهولت نصب، حفظ حریم شخصی، افزایش نور در محیط اداری و ایجاد روحیه کار تیمی از مواردی هستند که باید پیش از پارتیشنبندی به آنها توجه کنید.
جهت پارتیشن بندی بودجه تعیین کنید!
یکی از مهمترین مسائلی که باید پیش از سفارش پارتیشن اداری در نظر بگیرید هزینههای ساخت و نگهداری از آن پارتیشن است. هزینههای ساخت انواع پارتیشن اداری با توجه به مواد اولیه و طول مدت ساخت بسیار متفاوت است. شما باید پیش از اقدام به خرید هر نوع پارتیشن ابتدا بودجه خود را تعیین کنید و بعد متناسب با بودجهای که دارید برای انتخاب مناسبترین گزینه اقدام کنید. البته علاوه بر هزینههای پارتیشنبندی نکات دیگری هم برای خرید پارتیشن اداری اهمیت دارند که شاید بهتر باشد قبل از هر تصمیمی به آنها نیز توجه کنید.
چقدر فرصت دارید؟
نکته دیگری که برای پارتیشنبندی فضای کاری اهمیت دارد فرصت شما برای سازمانبندی دفتر کارتان است. پیش از اینکه دست به انتخاب بزنید فرصتی که در اختیار دارید را با مدتزمان موردنیاز برای ساخت و نصب انواع پارتیشن اداری مقایسه کنید. پارتیشنهای اداری هرکدام با توجه به نوع طراحی و جنسشان به زمانی برای ساخت و اجرا نیازمندند. در این میان انواع شیشهای به خصوص پارتیشنهای شیشهای بدون فریم در کوتاهترین زمان ممکن آماده و بدون فوت وقت در دفتر کارتان نصب میشوند.
امکان جابجایی و نصب مجدد پارتیشن را در نظر بگیرید!
این نکته به خصوص برای افرادی که در دفتر استیجاری مستقر هستند بسیار اهمیت دارد. گاهی میشنویم که بعضی مدیران به دلیل اجارهای بودن دفتر کارشان برای خرید پارتیشن تردید دارند. البته که هیچکس دوست ندارد برای دفتر اجاری خود هزینههای سنگینی پرداخت کند. پیش از خرید پارتیشن اداری باید این نکته را مدنظر قرار دهید که بعضی انواع پارتیشن امکان جابجایی و نصب در فضایی جدید را به راحتی برایتان فراهم میکنند. با این وجود دیگر نیاز نیست نگران اتلاف هزینههایی باشید که قرار است برای پارتیشنبندی دفتر اجارهای خود پرداخت کنید. انواع پارتیشن شیشه ای به راحتی قابل جابجایی و اجرا در محیط جدید هستند. این یعنی هزینههای شما برای پارتیشنبندی دفترتان هدر نرفته و میتواند مجدد برای تقسیمبندی دفتر جدیدتان استفاده شود.
تا چه اندازه نیازمند عایق صدا هستید؟
و اما یکی دیگر از نکات مهمی که در خرید پارتیشن اداری اهمیت پیدا میکند توجه به دو عامل اساسی یعنی نور و صدا است. یک دفتر کار ایده آل دفتری است که نور خوبی داشته باشد و در مقابل با حذف صداهای اضافه در هر بخش آرام و ساکت به نظر برسد. هنگام انتخاب پارتیشن اداری به سراغ گزینهای بروید که با خاصیت آکوستیک سروصدای محیط را کاهش داده اما نور طبیعی را در فضای کارتان محدود نکند. این مسئله به خصوص برای دفاتر کوچک بسیار حائز اهمیت است.
در میان انواع پارتیشن اداری، پارتیشنهای شیشهای این امکان را برایتان فراهم میکنند که با حفظ و افزایش نور طبیعی دفتر کارتان، سروصدای محیط را به حداقل برسانید.
پیش از خرید استعلام قیمت بگیرید!
آخرین نکته مهمی که باید برای خرید پارتیشن اداری مدنظر قرار داد استعلام قیمت از طریق یک سایت معتبر است. یکی از دلایلی که صاحبان مشاغل را از سفارش و خرید پارتیشن ا منصرف میکند قیمت بالا و یا عدم اطلاع از هزینهها است. تیم شیشکس یک گروه متخصص و حرفهای برای پارتیشنبندی دفاتر اداری است که برای حل این مشکل چارهای اندیشیده و با فراهم کردن امکان استعلام آنلاین قیمت انواع درب و پارتیشن شیشهای برای مشتریان، نگرانی صاحبان مشاغل را رفع کرده است.
اگر قصد پارتیشنبندی دفتر کارتان را دارید و میخواهید پیش از تماس با تیم مشاوره و یا قبل از هرگونه اقدامی برای ثبت سفارش قطعی از قیمت حدودی اجرای پروژه در دفتر کارتان مطلع شوید کافیست یک مرورگر روی صفحه گوشی یا لب تابتان باز کرده و وارد سایت شیشکس شوید. حالا در بخش استعلام آنلاین قیمت، نوع پارتیشن، ابعاد موردنظر، شکل پارتیشنبندی و نوع درب شیشهای موردنظرتان را از میان گزینههای موجود انتخاب کنید. پس از کامل کردن این گزینه قیمت حدودی تخمین زده شده در پایین صفحه به شما نشان داده میشود.
پارتیشن اداری شیشکس با ظاهری زیبا و کارآمد روشی قابلاعتماد و مقرونبهصرفه برای کاهش هزینههای پارتیشنبندی و ایجاد حس کار تیمی در دفتر شماست. اگر هنوز هم برای سفارش پارتیشن اداری مردد هستید و یا تمایل دارید با افراد متخصص در این زمینه گفتگو کنید، تیم مشاوره و پشتیبانی شیشکس shishex.com به صورت آنلاین و تلفنی آماده پاسخگویی به سؤالات شماست.