عکس/ وقتی خانم بازیگر هندوانه شُتُری می‌خورد!
عکس جالبی از شبنم فرشادجو در پشت صحنه یک سریال منتشر شده است. به گزارش وقت صبح، در این تصویر شبنم فرشاد جو در حال خوردن هندوانه آن هم به شکل قاچ شتری است! عصبانیت شبنم فرشادجو در صحنه سریال «یاور» شبنم فرشادجو با حضور در برنامه...

عکس جالبی از شبنم فرشادجو در پشت صحنه یک سریال منتشر شده است.

به گزارش وقت صبح، در این تصویر شبنم فرشاد جو در حال خوردن هندوانه آن هم به شکل قاچ شتری است!

شبنم فرشادجو هندوانه شُتُری خورده بود.

عصبانیت شبنم فرشادجو در صحنه سریال «یاور»

شبنم فرشادجو با حضور در برنامه «سریالیست»، ناگفته‌هایی را از بازی در سریال پرحاشیه‎ای که با نوع نگاهش به زنان جنجالی شد، بر زبان آورد و به این سریال حمله کرد!

خبرآنلاین: شبنم فرشادجو، بازیگر نقش نسرین در سریال «یاور» مهمان برنامه «سریالیست» با اجرای پدرام کریمی بود.

او در ابتدای برنامه، در انتقادی تند از سریال «یاور» گفت: «مهم‌ترین مشکل این سریال، زن‌ستیزی آن بود. من جزو مخالفان این متن بودم.»

فرشادجو درباره ایرادات محتوایی وارده به متن این سریال در زمینه حضور زنان و انفعالی که دارند، توضیح داد:

«متاسفانه باید اقرار کنم بدون خواندن فیلمنامه قرارداد بستم و به گروه اعتماد کردم. من خودم جزو مخالفان و منتقدانِ نگاه سعید مطلبی (نویسنده) به زنان هستم.»

این بازیگر افزود:

«برخی سکانس‌ها بود که حتی دعوایم می‌شد و دلم می‌خواست با نویسنده صحبت کنم. فقط توانستم به امید سعید سلطانی که به نظرم کارگردان صبور و بی‌نظیری هستند، کوتاه بیایم و کار کنم.»

عصبانیت دیگر بازیگران

او با اشاره به این‌که بسیاری از بازیگران دیگر هم از متن عصبانی بودند، افزود:

«خانم سعیدی و آقای ارجمند، خودشان هم ناراضی بودند از این قضیه. آن قدر شخصیت نسرین در این سریال نصیحت می‌شد که حوصله‌بَر شده بود. یک زن ۴۰ساله که بچه‌های ۲۰ساله دارد. می‌خواهد داماددار شود وحالا باید بنشیند نصیحت مادرشوهرش را بشنود. واقعا نداریم. فکر نمی‌کنم حتی در روستاها و شهرستان‌های ما این اتفاق بیفتد.»

این بازیگر درباره متلکم وحده بودن کاراکترهای مادر و پدر یادآور شد:

«واقعا ما یک جاهایی بعد از ۷ صفحه جمله سرناهار و شام، فقط می‌گفتیم بله آقا جون چشم آقا جون! نمی‌دانم روی چه حسابی این متن نوشته شده بود.

هربار هم خواستم با آقای نویسنده صحبت کنم به خاطر کرونا، پشت یک دیوارهایی بودند و هیچ وقت تشریف نیاوردند. تا روز سوم چهارم پخش که آمدند و گفتند خسته نباشید. خیلی خوب بود. همین!»

فرشادجو در ادامه گفت: «سکانسی بود که من با مادرشوهرم نشسته‌ام تا به روز شوم و شوهرم من را بپسندد. ما در این صحنه، ژورنال نگاه می‌کردیم و من به کارگردان گفتم آقای سلطانی، چه کسی الان ژورنال نگاه می‌کند!

مجله خیاطی کسی نگاه نمی‌کند! الان اپلیکیشنی هست و در آن نگاه می‌کنی. ژورنال برای این دوره نیست.

این سریال را آقای مطلبی دهه هفتاد نوشته است؟ من هنوز هم نمی‌دانم. شاید طرح برای قبل بوده و بعدا تصویب شده است.»