
نارضایتی مشتریان لکسوس از طراحی جدید
مقامات لکسوس تأیید کردهاند که مشتریان قدیمی و وفادار این شرکت، از زبان طراحی جدید، خصوصا در طرح جلوپنجره، رضایت ندارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تاریخ :
سه شنبه 1396/11/03 ساعت 10:13

درحالیکه شرکتهای بزرگ آلمانی خودروهای زیبا و قابل قبولی تولید میکنند، محصولات لکسوس بهعنوان برند لوکس و زیرمجموعهی تویوتا، بهخصوص با وجود جلوپنجرهی جدید که در مدلهای LC 500 و مدل مفهومی LF-1 دیده میشود، طراحی تهاجمی، جسورانه و بسیار متفاوتی دارند. مقامات لکسوس در کنار آگاه بودن از جذاب نبودن این زبان طراحی برای همه، معتقدند که محصولات جدید این شرکت، طرفداران واقعی لکسوس را راضی میکنند.
جف برکن، مدیرکل لکسوسریال در یک مصاحبه با وبسایت Carbuzz گفت:
تعداد زیادی از مشتریان قدیمی لکسوس، زبان طراحی جدید را دوقطبی میدانند.
بیشتر بخوانید: |
خودروی هیبریدی بخریم یا خیر؟ |
6 دلیل همیشه خسته بودن |
در واقع در طی تماسهای تلفنی زیادی که تا ۴۵ دقیقه هم طول میکشد، مشتریان وفادار ما در مورد طراحی جدید اظهار ناامیدی کردهاند.
برکن اقرار میکند که شاید طراحی آیندهنگرانه و متفاوت لکسوس، باعث جدایی برخی از مشتریان قدیمی این شرکت شود (بیشتر این مشتریان در محدودهی سنی میانسال و بالاتر هستند)؛ اما همچنین وی اشاره میکند برای جذب مشتریان بیشتر، مقامات لکسوس این خطر را پذیرفتهاند.


به هر حال این جلوپنجره بهعنوان امضای رسمی محصولات لکسوس شناخته میشود. به نظر میرسد که مقامات این برند لوکس تصمیم دارند مشتریان جوان و جدید را با مشتریان قدیمی که سلیقهی متفاوتی دارند، تعویض کنند.منبع:زومیت